perjantai 5. helmikuuta 2016

Sukkakuulumisia

Mulla on menossa sukkakausi. Viimeiset 7 neuletyötäni on ollut sukat. Kuvittelin joulun alla saavani tehtyä myös itselleni yhdet, mutta ehei, joulupakettiinhan nekin päätyivät! Teen kohtuullisen paljon tilaus- ja lahjatöitä siis, ja tässäkin kävi niin, että vaikka olin päättänyt, että näiden kohdalla olen itsekäs, lahjaksihan nämä päätyivät. Tulen kyllä tekemään varmasti itsellekin vastaavat vielä. Ehkä eri väriset?



Lanka: 100 g Kunstgarn 03, Hjertegarn
Puikot: 3,25
Fiilis: Aivan ihana malli, johon lanka mitä mainioin :)

Tällä hetkellä mulla on puikoilla Kalajoet ja Ylipolven villasukat. Toistaiseksi näyttää myös siltä, että nämä tulisi ihan omaan käyttöön molemmat. Jee! Tosin, olen luvannut tehdä isälle sukat, kynsikkäät ja pipon, teini tarvitsisi useammat isommat sukkat, kun jalka kasvaa hirmuista tahtia ja viikon päästä olisi sukulaispojan 1v. synttärit, joten hänellekin olisi kiva jotain neuloa. Ja itsehän haluaisin vaikka ja mitä! No, katsellaan, mihin pystyn...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti